Mega miłe zaskoczenie! Lotnisko AEP w centrum miasta, z szeroką ofertą jedzenia / kawy w dobrej cenie. Wszystko otwarte nawet nad ranem. Bez kolejek. Bardzo dobre, nowe lotnisko w El Calafate. Ceny rzędu 200zł na lotach 2-3h. Serwis w cenie w tym kawa, poczęstunek. Miła i sprawna obsługa. Wygodne regulowane fotele na krajówce. Bezproblemowy check in online. Bez opóźnień na obydwu lotach.
Brak systemu rozrywki pokładowej (lot krajowy, 3h).
To zdecydowanie najgorsza duża linia w Ameryce Południowej. Na lotach trwających 5-6h brak jakiegokolwiek posiłku / napojów w cenie biletu. Brak nawet kawy / wody. Beznadziejne, niewygodne fotele w A320 - twarde, brak możliwości jakiejkolwiek regulacji. Taki samolot był na locie Quito - Buenos Aires (ponad 5h lotu). Niedziałający check in przez aplikację, na 5 lotów udało mi się odprawić tylko na jednym z nich. Fatalna obsługa naziemna - mimo faktu, że check in przez aplikację był niemożliwy, podczas jednego z lotów odmówili odprawy na lotnisku, twierdząc, że to wina "problemów z internetem". Po 30 minutowej rozmowie dokonali odprawy twierdząc jednocześnie, że robią wielką łaskę. Bezczelnie wyłudzają opłaty dodatkowe. Podczas lotu z Sao Paulo do Miami nie było możliwości odprawy online (lot do USA). Komunikat na stronie Avianca kazał odprawić się na lotnisku... gdzie naliczyli opłatę za odprawę, twierdząc, że "trzeba się odprawić online". Brak reakcji na argumenty.
Long haul: CPH - ORD 1. czysto, wygodne fotele (A330-300) 2. bardzo krótkie kolejki do odprawy granicznej na lotnisku CPH 3. sam przelot bardzo tani
1. brak internetu na pokładzie 2. napoje inne niż woda darmowe tylko podczas podawanego posiłku, później puszka coli za 5 EUR 3. alkohole płatne przez cały czas trwania lotu 4. dość przeciętna obsługa na pokładzie 5. słaby system rozrywki, mały wybór muzyki / filmów 6. strona non-Schengen lotniska w CPH bez jakichkolwiek restauracji - zero. same automaty z wodą, do tego gratis dach przeciekał (w wielu miejscach). 7. głupkowate i niemiłe komentarze obłsugi wobec starszej kobiety z polski która powiedziała, że nie rozumie angielskiego
Lotnisko AEP w centrum miasta, z szeroką ofertą jedzenia / kawy w dobrej cenie. Wszystko otwarte nawet nad ranem. Bez kolejek.
Bardzo dobre, nowe lotnisko w El Calafate.
Ceny rzędu 200zł na lotach 2-3h.
Serwis w cenie w tym kawa, poczęstunek.
Miła i sprawna obsługa.
Wygodne regulowane fotele na krajówce.
Bezproblemowy check in online.
Bez opóźnień na obydwu lotach.
Na lotach trwających 5-6h brak jakiegokolwiek posiłku / napojów w cenie biletu. Brak nawet kawy / wody.
Beznadziejne, niewygodne fotele w A320 - twarde, brak możliwości jakiejkolwiek regulacji. Taki samolot był na locie Quito - Buenos Aires (ponad 5h lotu).
Niedziałający check in przez aplikację, na 5 lotów udało mi się odprawić tylko na jednym z nich.
Fatalna obsługa naziemna - mimo faktu, że check in przez aplikację był niemożliwy, podczas jednego z lotów odmówili odprawy na lotnisku, twierdząc, że to wina "problemów z internetem". Po 30 minutowej rozmowie dokonali odprawy twierdząc jednocześnie, że robią wielką łaskę.
Bezczelnie wyłudzają opłaty dodatkowe. Podczas lotu z Sao Paulo do Miami nie było możliwości odprawy online (lot do USA). Komunikat na stronie Avianca kazał odprawić się na lotnisku... gdzie naliczyli opłatę za odprawę, twierdząc, że "trzeba się odprawić online". Brak reakcji na argumenty.
1. czysto, wygodne fotele (A330-300)
2. bardzo krótkie kolejki do odprawy granicznej na lotnisku CPH
3. sam przelot bardzo tani
2. napoje inne niż woda darmowe tylko podczas podawanego posiłku, później puszka coli za 5 EUR
3. alkohole płatne przez cały czas trwania lotu
4. dość przeciętna obsługa na pokładzie
5. słaby system rozrywki, mały wybór muzyki / filmów
6. strona non-Schengen lotniska w CPH bez jakichkolwiek restauracji - zero. same automaty z wodą, do tego gratis dach przeciekał (w wielu miejscach).
7. głupkowate i niemiłe komentarze obłsugi wobec starszej kobiety z polski która powiedziała, że nie rozumie angielskiego